domingo, 1 de junio de 2008

Masakazu katsura




El meu primer post de juny es per el meu mangaka preferit! En katsura-sensei ^.^ aquest autor mencanta! ma fet viure moltissimes coses amb I''s, video girl ai, len, amb shandow lady, dna2 >-< i ara am zetman (que es molt mes heavy)
Ja us imagineu un dia, al migdia am presses per anar a linstitut, vaig a la pagina web del ficomic, aveure si han posat algu nou,,, dons em trobo amb la gran noticia de k masakazu katsura anira al salo del manga 2006. M'emociono salto d'alegria, el mateix dia al vespre, tarda trucu al meu germa tota emocionada encara: Frediii! en katsura en katsura ve al salo del manga!!!!!!!!!!!
Aquesta es una de les fotos que li vaig fer, u.u per desgràcia no li vaig poguer demanar un autograf pero ho va fer el meu germa per mi ^-^ aixi ke tinc el primer tom de I''s firmat per el mestre katsura ^3^ fins i tot fa un temps li vaig dedicar un video ke us deixo aiki :P


No hay comentarios: